Waarneemprocedure
Aanmelden als waarnemer
Wil je als waarnemer aan de slag bij HAP ’t Hellegat? Fijn dat je interesse hebt! Om de kwaliteit van zorg en de veiligheid op onze posten te waarborgen, hanteren wij een aanmeldprocedure. Hieronder lees je stap voor stap hoe het werkt:
- Aanmelding indienen
Je kan je aanmelden via info@haphellegat.nl. Zodra wij je aanmelding hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging van ontvangst. - Aanleveren van documenten
In het kader van ons kwaliteitsbeleid zijn wij verplicht te registreren wie er op onze posten werkt. We vragen je daarom om o.a. de volgende documenten aan te leveren:- Recent uittreksel van Kamer van Koophandel
- Bewijs deelname erkende geschilleninstantie
- Polis bedrijfs- en beroepsaansprakelijkheidsverzekering
- Antecedenten arbeidsverleden
- Ondertekenen van de aansluitovereenkomst
Na ontvangst van je documenten sturen wij je een aansluitovereenkomst toe. Deze overeenkomst legt de wederzijdse afspraken vast. Zodra je deze ondertekend hebt geretourneerd, gaan we verder met je inschrijving. - Controle en verwerking
Wij controleren alle ingediende gegevens en verwerken je registratie in ons systeem. - Definitieve bevestiging
Na goedkeuring en verwerking van je gegevens ontvang je een definitieve bevestiging van je inschrijving. Vanaf dat moment kun je worden ingepland voor diensten op onze posten.
We heten je van harte welkom bij HAP ’t Hellegat!
Heb je vragen over de procedure? Neem dan gerust contact met ons op.